۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

فاجعه ای دیگر از چاه متعفن رهبری - عنکبوت آبی در راس قوه قضاییه





او متولد سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در نجف است. او عراقی است و همانند شاهرودی که او هم عراقی بود ، آمده است که درمار از مادر ایرانیان عجم درآورد . دوما" با آمدنش فاتحه حقوق زن خوانده است چون این عنکبوت آبی نه تنها یکی ، نه دو تا ، بلکه سه زن عقدی دارد ، تا عطش سکس سگ مانندش را بتواند تسکین دهد . او برای آقای م.ابط... از همکاران حوزه در دروس فقه گفته بود که چگونه در اسلام گفته شده که میتوان همزمان با دوزن خوابید و شرایط آن چیست (FMF ) . سوما" ، این جرثومه فساد تنها کسی است که تجاوز به حیوان ، انسان ، مرد ، زن ، کودک برایش علی السویه است هیچ شرمی از روابط جنسی ندارد و به سادگی توسط آیت الله تمساح یزدی فتوای حلال شدن هر چیز حرامی را میگیرد حتی اگر زن پیغمبر باشد !
در آخرین صحبتهایش او گفته "" خداوند ایدز را برای مخالفین ولایت فقیه ( رهبر ) آفریده ""
چهارم ، با حضور این عنکبوت آبی برآمده از چاه ولایت رهبری ، دیگر نباید نگران کتک خوردن و سرو دست شکستن در زندان باشیم باید نگران پارگی معقد ، مبهل و عفونت های خطرناک , ایدز باشیم که بدون نیاز به بازجو آدم را میکشد.

این بیمار روانی باور دارد رای مردم به حکومت مشروعیت نمی دهد و هرچه هست از آن رهبری است . سردار نادان ، طائب ... پبرو مکتب اویند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر