۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

مرگ بر حجاب اجباری

اگر خامنه ای و ا.ن و خمینی و هزاران حقه باز مذهبی دیگر در طی قرون صاحب مملکت شدند تقصیر مردم هم هست . این طور نمیشود که ما خود ترویج خرافه کنیم ، همه جا از روضه و مذهب و تخیلات دیشب و خواب امام زمان دیدن ، حرف بزنیم ولی وقتی احمدی نژاد ( ا.ن) بگوید هاله نور یا امام زمان ، آنوقت اورا مسخره کرد . اساسا" یک اوزگلی مثل ا.ن و دیکتاتوری مثل خمینی ، زاییده همین تفکرات مسموم ماست . تا حالا فکر کردید نکبتی مثل خمینی چرا در سوئیس ظهور نمیکند . حال سوال این است چرا تا وقتی زیبایی هست باید دعا خواند و گریه کرد ؟ ! پس در این جنبش سبز رفتار خود را عوض کنیم . سبز را مثل طبیعت بدانیم نه مشابه شال سید ها ؟

خمینی و نوچه هایش بزرگترین زیبایی را از زندگی ما گرفتند . مثل کودکی که در همان کودکی دوچشمش را نابینا کنی . ولی این چیزی نیست که امام و این و آن بتوانند جلوی آنرا بگیرند . چه کسی هست از سکس و عشق و هزاران زیبایی آن لذت نبرد ؟! به خانم ها توجه کنید . زن که مظهر زیبایی است . چه کسی یا کدام امامی در مقابل زیبایی زن توان حرف زدن دارد ؟

و مظهر زیبایی و انرژی در کشور ما باید در چادر و مقنعه مخفی شود . از طرفی همانطور که زن به مصبیت حجاب گرفتار شده ، مردان هم کسل و افسرده میشوند . مردان و زنان از بودن در کنار هم انرژی میکیرند و تازه میشوند . مثل هوا . برای نابود کردن انرژی روانی جامعه کافی است آزادی فردی آنها را در مورد روابط جنسی محدود کرد . آزادی فردی خیلی مهم است و شاه کلبد . هر زنی و هر مردی آنگونه که دوست دارد میپوشد و خود را معرفی میکند .باید بدانیم سکس بزرگترین قدرت در عالم حیات قوه جنسی میباشد . ما سالهاست بدست آخوند ها از آن محروم شدیم . چرا نمایش زیبایی زن بد است ؟! زن مظهر زیبایی است . همه باید شاهد و برخوردار از زیبایی باشند . سکس باید مثل غذا خوردن عادی باشد . هرکس که مایل است بتواند لحظات زیبا و پرحرارتی را با شریک خود داشته باشد . لذت زندگی را عملا تجربه کند . تخیلات جنسی تمام افکار و احساسات و رفتار مارا کنترل میکنند . کی میخواهیم این را بفهمیم . به جای جبهه گرفتن کمی فکر کنیم . چرا نمیتوانیم به کسی بگوییم که مثلا امروز استمناء کردم . ( دختر و پسر فرق ندارد ) جامعه ایران نیاز به آزادی فردی دارد . آزادی فردی یعنی اینکه کسی حق ندارد مزاحم دیگری شود با متلکی به زن یا دختری بگوید . متلک گویی همانند تجاوز به حریم شخصی است . یعنی یک همجنس گرا مثل دیگران است فقط تمایل جنسی او فرق دارد .یعنی یک فاحشه انسان محترمی است و دارد به جامعه خدمت میکند ، مثل یک دندان پزشک حتی خدمتی که فاحشه به جامعه میکند خیلی حیاتی تر است از خدمتی که یک استاد دانشگاه میکند . علتش را خودتان فکر کنید .
آزادی فردی یعنی یک انسان دوجنسی یا ترانسکچوال مجبور نباشد 20 عمل جراحی وحشتناک انجام دهد تا هویت او مونث یا مذکر شود ، چرا که نادانی مثل خمینی یک روز گفت باید یا مذکر بود یا موءنث . دوجنسی وجود ندارد .راستی چند نفر از ما اگر با یک همجنس گرا یا فاحشه همسایه شویم به او حق میدهیم که خودش باشد . پس بزارید هرکس خودش باشد و از بودنش لذت ببرد . بیایید به سکس ، تمایلات سکسی و جنسی ، روابط سکسی ، تخیلات سکسی ، داستان سکسی ، فیلم سکسی ، ، بدون تمسخر و مزاحمت برای کسی احترام بگذاریم به مادران و پدران مودبانه بگوییم که سکس نه تنها ننگ نیست بلکه عین زیبایی است .

جنبش سبز ترمز ندارد. این یعنی


هیتلر در آخرین روزهای سقوط و نابودی بیشتر از بیش سخنرانی میکرد . دا‌‌یما از دشمن و مبارزه و پیروزی حرف می زد . ولی خودش میدانست که کسی دیگر اورا باور ندارد . شمشیر را از رو بسته بود . دیوانه بار به همه پرخاش میکرد و اما ....

جنبش سبز ترمز ندارد . حنبش سبز روان است و پیاده میدود و همه جا را میگیرد مثل بهار . تو به حوانان این میهن تجاوز کردی تا آنها را خورد و نابود کنی . در لحظات آخر عمرت منفورت تو دستور قتل عام عمومی صادر خواهی کرد . تو حرام زاده این کار را خواهی کرد . ولی دیگر حرامزادگان اطرافت قادر به اجرای آن نیستند . همگی این بسیحبان و سپاهیان که همکنون آماده هستند به زنجموره میافتند و تقاضای بخشش میکنند و یا برای نجات خود زودتر از ملت ؛ ترتیبت را داده و ماتحت دار زده اَت را برای مردم آویزان خواهند کرد . فکر کردی چرا هیتلر خود کشی کرد ؟ از وحشت . تو که در مقابل هیتلر خیلی حقیری . تو شهامت خودکشی نداری ولی کسی که به ناموس مردم ایران تجاوز کند مثل امثال تو و سگان سپاهی ؛ آخوندهای حرمزاده اطرافت و مادر فاسدان بسیجی ؛ چاره ای جز مرگ ندارد . فرق تو این است که گور هم نخواهی داشت زیرا خاک ایران توانایی جذب نکبتی مثل تورا ندارد . ( ای رهبر واداده ... آماده باش آماده )



ای رهبر واداده .. آماده باش آماده

امروز از چهره تو ننگ و نکبت میبارید . یاد همان زمان افتادم که روضه خانی 5 ریالی بودی و کاسه گدایی در دست . خوار و ذلیل و کم پشت . سی سال خون به دل جوانان کردی و جوانی آنها را گرفتی . زیبایی دختران مملکت را نابود کردی و لذت و نشاط را به گورستان بردی . ناموس مردم را دریدی . قتل کردی . جنایت آفریدی و نمیدانم چه حرام زاده ای تورا رهبر نامید . چاه متعفن تو ، چهره منفور تو ، صدای منحوس تو سالها مثل شلاق ما را میازارد . گم شو . دور شو . جایی که دیده نشوی . مثل کثافت شدی که چسبیدی به دیوار ، وقت شستن است و بهار نزدیک . بسیجیان و سپاهیان که مادرانشان هم مانند تو فاسد بودند دیگر کارساز نیستند . حکومت علی و یزید و مزخرفات را تحویل مادر فاسدت بده . سمبل جوانان ما نسل ما و کشور ما ندا ها و سهراب ها هستند . دیگر بس است .... مرده شور تو و اسلامت و حکومت علوی تورا ببرد .

۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

سیاهچال رهبری و فیزیک کوانتم







آقای خامنه ای گرچه شاید سواد آنرا نداشته باشد که بداند فیزیک کوانتم و اصل عدم قطعیت چیست ولی آنچه که در فضای متعفن رهبری ( سیاه چال نظام ) میگذرد به شدت تابع قوانین کوانتم است و یک مدل کوانتمی میباشد که عناصر این حکومت میتوانند توسط این تناظر بزای یک بار با حقایقی غیر از تخیلات خود آشنا شوند . براستی انیشتین و هایزنبرگ اگر زنده بودند از سید علی خامنه ای به عنوان مدل تئوری نسبیتی و یا در توضیح پدیده های کوانتومی استفاده میکردند . حکومت امام زمانی رهبر و احمدنژاد چیزی نیست جز یک سیاهچال . که اصول فیزیک کوانتم برآن حاکم است . میپرسید چگونه ؟

شما باید بدانید که در همه حال ناظر این سیاهچال از بیرونید . تغییرات درون این سیاهچال به سادگی قابل توجیه توسط ناظر بیرونی نیست . شما به عنوان ناظر بیرونی آنچه را که برداشت میکنید طبق قوانین بیرونی برای خودتان صادق است ولی در فضای سیاهچال معانی دیگری دارد . قوه قضائیه ، مجریه و مجلس و رهبر زائیده و زاینده این سیاه چال بوده و این سیاه چال خواص خود را دارد که نباید باعث خوشی و ناخوشی ماشود . برای مثال در فضای متعفن رهبری یا باید جذب شد ( مثل ذوب در ولایت ) و یا باید نابود شد ( مثل بلایی که بر سر معترضین آورده اند ) . در فضایی سیاه چال هیچ چیز قطعی نیست یعنی هر چیزی میتواند باشد و در عین حال نمیتواند باشد ( مثال آن عنکبوت آبی در راس قوه قضاییه ) او میتواند از حقوق شهروندی حرف بزند و هم به قتل و شکنجه ادامه دهد . مثال آن رهبر است . او در عین حالی که در فضایی سیاهچال ، رهبری فرزانه و روحانی است ، از دید ناظران بیرون سیاهچال( جهان آزاد ) یک خون آشام است . سعید امامی در اوج افتخار یک شبه نابود میشود . زن سعید که مثل حضرت فاطمه بوده یک دفعه در جهش کوانتومی تیدیل به فاحشه میشود . علی کردان معاون 10 ساله آقای لاریجانی در صدا سیما توسط خود لاریجانی در رئیس مجلس جاعل میشود ؛ از طرفی وزیر هم میشود و سپس با از دست دادن کوانتم ، عزل میشود . احمدی نژاد رئیس جمهور میشود ولی از دید جمهوریت ( مردم ) او اصلا رئیس جمهور نیست ( ماهیت دوگانه عناصر ) . رافت اسلامی با تجاوز به زندانی معنی دیگری پیدا میکند . از دید ناظر بیرونی وکیل کسی است که برای دفاع موکل خلق شده است ولی در سیاه چال رهبری وکیل معنی دیگری دارد .
همه عناصر متعفن این چاه از صورتی به صورت دیگر نیدیل می شوند .مثل ماده و ضدماده ، رهبری هیج هویتی ثابتی ندارد و
قوانین به شکل دیگری است .

سیاهچال همه چیز را میبلعد و به درون خود کشیده و ماده در آن هویت خود را از دست می دهد به همین صورت سیاهچال رهبری نیز هویت انسانهای درون خود را گرفته است . مثل کسانی که کشته شده یا در زیر شگنجه کشته میشوند .در سیاهچال رهبری
پیوندهای و نیروهای مرموزی است که در جهان خارج دیده نمیشود . ما نباید در دام این سیاهچال قرارگیریم . چون خروج از آن کاری ناممکن است . دقت داشته باشیم تغییرات خواص سیاه چال را تغییر نمیدهد . فقط مرگ سیاهچال خاتمه این وضعیت است .