۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

زندان اوین یا سکس کلاب قوه قضائیه



اوین را کردند سکس کلاب . ناموس مردم را به زور میگیرند . می برند در زندان و با او همه جور روش سکسی را آزمایش میکنند . هرچه در فیلمهای سکسی دیده اند بر سر او در میاورند . اینگونه اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا میکنند . اینجا اسلام خفه شده و هرچه آدم اسلامی و آخوند و روحانی در حوزه است نیز خفه شده اند .این دین اسلام چبست که تجاوز در آن مستحب است و ما نمیدانستیم . کلابی مثل اوین در هیچ جای دنبا نداریم که بتوان آرادانه هر گونه تخیلات جنسی را برآورده کرد . اگر بازجو باکره بخواهد موجود است ، اگر هوس زن شوهردار کند موجود است ، اگر زن حامله بخواهد اگر زن نابالغ بخواهد و اگر دوزن را همزمان بخواهد موحود است ، اگر بازجو همجنس گرا باشد از میان جوانان پسر انتخاب میکنند و باز هم موجود است . و بدون هیچ دردسری .
اینها مملکت را که میخورند هیچ حالا به بهانه تجمع مردم بی گناه دختران و زنان را میگیرند و از آنها سوء استفاده میکنند . زندان اوین کلوب سکس شبانه مسئولین قوه قضائیه رژیم شده است که به اسم بازجویی زنان و دختران و مردان را میکنند در سلول ، تجاوز میکنند و لذت میبرند و حقوق هم میگیرند ، و بعد به خانه میروند ،
دوباره این را ول میکنند به خیابان میروند و سوژه های جدیدی را دستگیر میکنند تا بساط عیش عوامل قوه قضاپیه برای شب جمعه ای دیگر برقرار شود . همچنین محلی در هیچ جای دنبا نداریم که بتوان آرادانه هر گونه تخیلات جنسی را برآورده کرد بدون هیچ هزینه ای . رهبر بی غیرت ، شاهرودی عراقی ،لاریجانی عراقی و نمایندگان بی ناموس مجلس ، اگر مادر و خواهر خود توسط قاضی مرتضوی و تیم قوه قضائیه تجاوز شود باز هم ساکتید ؟

۴ نظر:

  1. فکر کردی این 30 سال در این مملکت چه خبر بوده؟ مملکت توی این سی سال شده سگدونی. هر چی آدم آشغال و نفهم و عقده ای شده رئیس ما. اونها که عغده همه چیز از بچگی روی دلش مونده بوده یک دفته دیدند رئیس شدند و حالا می تونند از تمام مزایای ریاست استفده کنند این شد که حالا می بینی. خیلی از این رئیس و روسای کنونی قبلا بازجو بودند مثل مشایی مثل احمدی نژاد مثل رضایی مثل هزاران نفر دیگه حالم از شنیدن اسم جمهوری اسلامی به هم می خوره از این وقاحت از این بی ناموسی از این همه هرزهگی .

    پاسخحذف
  2. متاسفانه از این بدتر هم سر ملت ما بیاد باز هم سی سال دیگه باز هم بیشتر مردم تکان نخواهند خورد و تنها همین جمعیتی که تا بحال جان بر کف ادامه داده اند ملت واقعی ایرانند باقی هم مثل خود رژیم جنایت کارند هر کسی که سکوت کند جنایتکار است . و تازه باز هم دست از آخوند بر نمیدارند باز هم از اسلام دست بر نمی دارند و باز الله اکبر میگویند . هر چه اسلام برایشان بیاورد باز هم به عقاید مذهبی خود وابسته اند . باووجودیکه کروبی و موسوی ازبیخ و بن اسلامی اند باز هم ملت دنبال آنها هستند در حالی که هیچکدامشان با هم فرقی ندارند تنها جنایتشان کم تر یا بیشتر است .

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز «این کلوب سکس شبانه» از صدر اسلام وجود داشته، فقط با گذشت زمان به اشکال مختلف نامیده(ویا توجیه شده)مثلأ در سال 60امام فرمودند:جوانان دختر را قبل ازتیرباران میبایست بکارتشان گرفته شود ...و امروزشکل تکامل یافته فتوایی امام را شاهدهستیم...وفردا «این کلوب سکس شبانه» چگونه وبه شکل عرض اندام خواهد کرد ؟؟؟ ولی آیا فردایی هم دارد اسلام در ایران...و

    پاسخحذف
  4. آقای احمد خاتمی حتما باید به مادرت تجاوز بشه تا بفهمی تو کهریزک و اوین چه گذشته ؟

    پاسخحذف